Založit novou webovou stránku nebo e-shopChci nový web

Nové uspořádání veletrhu

Dovolujeme si Vám představit nové uspořádání veletrhu pro rok 2016 podle vzoru nejnovějších trendů ve světě veletrhů. V zásadě jde o rozdělení veletrhu na dvě zóny se dvěma rozdílnými vstupenkami. Zóna B2B (business-to-business) pouze pro odborníky a Zóna pro veřejnost.

Můžete si tak zvolit, zda se veletrhu budete účastnit celé tři dny, anebo pouze jeden den.

Zároveň si můžete zvolit,  zda chcete mít svou expozici  v zóně pro veřejnost či v zóně pro odborníky.

 

A) B2B zóna - 1 den  trvající  stanoviště (pouze stůl 120 x 60 cm v B2B zóně pouze pro odborníky bez možnosti prodeje)

Výhody: 

 1. Příznivá cena 5 900 Kč a malé nároky na váš čas (ráno se nastěhujete, večer vystěhujete).
 2. Setkáte se pouze s odborníky, kteří získali neprodejnou VIP vstupenku do B2B zóny.
 3. Nízká spotřeba vámi prezentovaných produktů.

 

Nevýhody:

1. Jste „ jeden z mnohých při takzvané pultové prezentaci“, žádné soukromí, nízká image.
2. Nemůžete prodávat a návštěvník nakupovat vzorky vašich produktů.
3. Nesetkáte se s konečným spotřebitelem a ne všichni odborníci mají ve stanovený den čas vás navštívit.

 

B) B2B zóna - 3 dny trvající expozice  (klasické 3 denní vystavování ve stánku v zóně pro odborníky bez možnosti prodeje)

 

C) Zóna pro veřejnost - 3 dny trvající expozice (klasické 3 denní vystavování ve stánku v zóně pro veřejnost s možností prodeje)

Výhody:

 1. Expozice může mít různou velikost, je reprezentativnější, grafika, váš vlastní stánek apod.
 2. Během tří dnů vaši firmu a vaše produkty uvidí téměř 100% z 15 000 návštěvníků.
 3. Můžete se s návštěvníkem posadit, máte soukromí a prostor pro obchodní jednání.

 

Nevýhody:

1. Vyšší finanční náklady na stánek (min. konečná cena 13 900 Kč), zaměstnance a nocleh.
2. Vyšší spotřeba prezentovaných produktů (pokud nabízíte všem bez identifikace důležitosti).

 

 Dosud nejčastěji kladené otázky:

  • Kdo budou návštěvníci v B2B, je-li vstupenka neprodejná, kdo bude distribuovat VIP vstupenky do této B2B zóny?
    Především velkoobchody pro gastronomii, které projekt B2B podporují, Asociace sommeliérů, Asociace hotelů a restaurací ČR, profesionálové z gastronomie a obchodu a nově budou přizváni i odborníci z oblasti cateringu.

     
  • Když budu v Zóně pro veřejnost, tak ke mně profesionálové nemohou přijít?
    Nikoliv, protože VIP vstupenka do B2B zóny platí pochopitelně i do Zóny pro veřejnost.

 

 

TOPlist